Woensdag 29 Januari

29 januari 2014 - Amsterdam, Nederland

We blijven nog 1 nacht in Akaroa omdat er moeilijk een hotel te vinden was bij Lake Tekapo , het is hier nog zomervakantie dus toch wat drukker dan verwacht. Maar het is gelukt we verblijven van 30 Januari tot 3 Februari in Fairlie dicht bij Lake Tekapo. Maar het is geen straf om hier een nacht langer te blijven, we zouden eerst een dagje Christchurch doen maar toen we op weg waren zeiden we tegenelkaar we zijn gek dat we naar een stad gaan we doen nog een track hier en gaan ergens op een terras zitten. Nou ik heb geweten dat we een track hebben gedaan volgens mij is daar nog geen enkele Nederlander geweest zo eng zo hoog zo veel wind en zo smal onze mooie auto goed beschadigd dat wordt door de auto wasstraat en goed poetsen !!! De track begon bij een huisje daar was een vrouwtje in de tuin aan het werk en ze zei ja soms zie ik wel een auto door die poort gaan maar ik heb het nog nooit gedaan ze zegt neem mijn motor maar mee dat is denk ik verstandiger  maar goed ik dacht ik ken Wout hij gaat het gewoon met de auto doen. Het was mooi maar ik ben blij dat ik hier weer achter de laptop zit .Na de track hebben we koffie gedronken aan zee met ontzettend zoet gebak en teruggereden naar ons huisje waar we een leuk gesprek hebben gehad met Heidi en Tim en natuurlijk een glas wijn erbij, wat een leuke mensen allebei 73 en wat fit , Heidi had nog een leuke opmerking ze hebben 33 jaar in Australië gewoond en wouden graag terug naar Europa maar ze wouden niet zover van de kinderen wonen dus dachten ze gaan we naar Nieuw-Zeeland dat is dicht bij de kids en ik maar denken als onze meisjes maar niet verder als Oldenzaal of Enschede gaan wonen !!!! Nou zegt Heidi ze zetten onze kleinkinderen gewoon alleen op het vliegtuig hierheen voor een week , ja wat dat betreft denk ik echt een beetje anders , hahaha .Nou dat was het voor vandaag .

1. Ismay:
    29 januari 2014
    Ziet er super mooi uit, lekker genieten daar!! ik mis jullie al wel hoor xxxxxxx
  2. Corry:
    31 januari 2014
    Wat mooi is het daar,
    Wens jullie nog een hele fijne vakantie
    liefs Corry