Tracks

27 januari 2014 - Amsterdam, Nederland

We hebben gisteren 26 januari al twee tracks gereden met ontzettende mooie uitzichten over Akaroa en de Flea bay , de Flea bay staat bekend om zijn mooie natuur .Je kunt daar de witte pinquin en de kleine pinguin nog bewonderen maar wij hebben ze niet gezien we proberen het weer in Dunedin daar heb je meer kans. We zijn tegen half 5 naar Akaroa gereden en hebben daar aan de kleine boulevard wat gegeten daarna weer naar French Farm ,wat gelezen en berichtjes gestuurd en gaan slapen. Vanmorgen hebben we lekker ontbeten de eigenaars van deze Winery hadden voor ons fruit , zelfgemaakte jam en honing en eieren klaar gelegd .Tim en Heidi heten ze, ze hebben een huis in Frankrijk en familie in Engeland en in Oostenrijk dus ze pendelen vaak op en neer naar Europa. Het heeft behoorlijk gestormd en geregend vannacht maar toch zijn we tegen half 10 weggereden en hebben nog drie tracks gereden een daarvan was super maar wel erg gevaarlijk zo smal en zo hoog bah , als je een tegenligger tegenkomt weet ik niet hoe je het moet oplossen!! Maar goed alles is goed gegaan en het weer sloeg ook om de zon scheen en de regen was ook gestopt dat is echt Nieuw Zeeland . We hebben nog over het srand van  Le Bons Bay gelopen wat een rust en wat een natuur ,Pamela had de broek natuurlijk al weer nat maar niet van het lachen maar van de zee gelukkig! We zijn terug gereden naar Akaroa hebben daar boodschappen gedaan en een visje gegeten daarna weer richting French Farm. We hebben nog een fles wijn gekregen wat hier geproduceerd wordt dus die hebben we nog even open gemaakt en een glaasje van gedronken.