Fox Glacier 17 Februari en Franz Josef richting Westport

18 februari 2014 - Westport, Nieuw-Zeeland

Vandaag richting de West Coast door de regenwouden heen gereden we hebben gestopt bij Knights Point om foto's te maken ,de Tasman zee valt beetje tegen hij lijkt niet schoon maar is het wel komt door een andere zeeslag hier.

Tegen de middag kwamen we bij de Fox Glacier , om deze gletsjer te kunnen zien moet je eerst naar boven wandelen en dat is een hele klim maar Pamela heeft het gered !! Super hoor haar conditie is veel beter dan in Canada .We hebben een hamburger gegeten en zijn naar ons vieze motel  gegaan .Bah wat een verschil met ons huisje in Wanaka.

Vroeg opgestaan we hadden de kriebels bij dit motel via Franz Josef zijn we via de kustweg richting de Pancake Rocks gereden prachtig om te zien, echt de moeite waard we hebben daar hoe kan het ook anders pannenkoeken gegeten en toen via de kustweg naar Westport gereden waar we een schoon motel hebben geboekt. Morgen richting Nelson  we gaan toch nog naar het Noorder eiland waren we niet van plan maar we hebben nog dagen over dus we gaan langzaam met de auto richting Auckland.