Via Auckland naar het Noordelijkste puntje van NZ ,Cape Reinga

28 februari 2014 - Pukenui, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen 26 februari vroeg weggegaan bah wat een vies motel , file bij Auckland natuurlijk dat hadden we kunnen verwachten op dit tijdstip maar het ging allemaal vrij snel. We hebben de kustweg gepakt naar Tutukaka we hadden niet zoveel zin om lang door te rijden dus hebben we een huisje gezocht op een camping met natuurlijk koeien haha .Heerlijk schoon huisje we moesten allebei beetje ons werk doen en zijn daarna gaan wandelen en wat eten.

De volgende dag zijn we richting Russell gereden daar had ik  mij veel van voorgesteld omdat ik dacht dat het daar ontzettend mooi was wat ik mij van de vorige keer kon herinneren maar dat viel beetje tegen we zijn met de ferry naar Pahia gevaren en dat was wel wat ik ervan van verwacht had super mooie plek je kunt hier alles met dolfijnen zwemmen etc etc. Van Pahia zijn we naar Kerikeri gereden ook een mooi motel en weinig gedaan vandaag.

Vanmorgen 28 februari zijn we richting het Noordelijkste puntje van NZ gereden ook een mooie plek het heet Cape Reinga er staat een vuurtoren met prachtige baaien en een natuurreservaat er omheen dit moet je echt gezien hebben als je in NZ bent geweest vandaar uit weer terug richting de grote zandduinen waar je vanaf kunt surfen Wout heeft het gedaan was een hele klim en je was met 3 tellen weer beneden we hebben ontzettend gelachen weer een broek nat dus van Pam maar dat kan ook niet anders !! We zijn verder gereden naar Rarawa beach dit is een baai met spier witte stranden we wouden nog even gaan zwemmen maar er was te harde wind dus maar even lekker aan het strand liggen wat eten en dan richting ons motel !!