Queenstown 13 februari 2014

13 februari 2014 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Onze Pam 26 !! Al veel felicitaties gehad niet iedereen begreep iets van het tijdverschil maar maakt niet uit , allemaal bedankt voor de lieve filmpjes ,  telefoontjes, face time, smsjes  . Als je al twee keer in de 26 jaar dat je op de wereld bent je verjaardag in NIEUW ZEELAND mag vieren ben je een bofkont.

Maar goed na het ontbijt zijn we richting Glenorchy gereden verder kun je niet dat is het einde van de wereld het spoor loopt ook echt  dood daar, we hebben daar 3 tracks gereden waarvan er 1 helemaal geweldig was de andere 2 vielen een beetje tegen bij de laatste track kwamen we een klein cafeetje tegen daar hebben we koffie met gebak ter ere van haar verjaardag gegeten , een leuk en gezellig café zie foto .Daarna weer richting Queenstown , we kregen een berichtje van Raphael dat ze tegen half 6 bij Starbucks was en daar zouden we samen gaan koffie drinken , we hebben nog  contact met Raphael via FB zei is de fysiotherapeute die Pamela in Ingolstadt had , we wisten dat ze ook in NZ was , we hebben samen met haar en haar vader bier gedronken in Queenstown ze zei al ze geloven me vast niet in de kliniek als ik vertel dat we aan de andere kant van de wereld samen bier zitten te drinken , ze heeft beloofd dat ze gauw naar Nederland komt en een paar dagen blijft ook zei ze dat de kerstkaart met foto's van Pam  bij de Intensive Care hangen. We hebben s avonds Japans gegeten erg lekker , we konden geen Chinees vinden .

1. Sukran kilic:
    14 februari 2014
    Gefeliciteerd met Pam!! Dankzij Kyara kan ik jullie nu ook volgen. Wat mooi daar en Pam ziet er heel gelukkig uit. Heel veel plezier!!!