Van Westport via Nelson naar Picton

21 februari 2014 - Paraparaumu, Nieuw-Zeeland

Woensdagmorgen 19 Februari richting Nelson gereden wat een drama dat Westport verschrikkelijke cowboystad haha , niets voor ons.

Hoe dichter we bij Nelson kwamen hoe warmer het werd we weten dat daar de meeste zonuren zijn ook wonen hier veel Europeanen ook om te overwinteren een prachtige plaats , we hebben onze koffers naar het motel gebracht en zijn gauw doorgereden naar het Abel Tasman Park , we moesten een half uur met de boot en toen kwamen we op een eiland aan in het Abel Tasman park jeetje het was een Bounty eiland heel erg mooi we hadden geen zwemkleding meegenomen heel erg dom , dus Wout dook met korte broek en al het water in zie foto's .Het was prachtig we zijn hier te kort gebleven we hadden nog wel een dag wil blijven maar goed dat weten we voor de volgende keer.

De volgende dag via de Queen Charlotte drive naar Picton gereden ook een prachtige weg kon ik me nog goed herinneren van toen we met z'n allen hier zijn geweest , ook hier bij een paar baaien heerlijk in de zon gezeten was weer erg warm , we hebben ' avonds lekker gegeten en de koffers ingepakt want morgen moeten we de auto inleveren we mogen hem niet meenemen naar het Noorder eiland we hebben wederom een super motel heerlijk schoon !!

Vanmorgen richting de ferry gereden , eerst nog op ons gemak een cappuccino gedronken aan  de boulevard wat een luxe he !! Heerlijk in de zon natuurlijk weer met een klein windje erbij wat wil een mens nog meer. De ferry had vertraging dus we konden rustig aan doen , om half 11 auto ingeleverd en daarna de overtocht van 3 uurtjes naar het Noorder eiland , het ging allemaal heel voorspoedig de nieuwe huurauto stond al klaar hup koffers erin en weer verder met onze prachtige reis , we waren tegen half 5 in Paraparaumu , slecht motel heel gehorig wel schoon maar niet het onze maar oke het is maar 1 nachtje , we hebben een mac gegeten Wout en Pam een Angus burger en ik een kip salade was ook niet het van je maar goed het kan niet elke dag feest zijn!! We hebben nog gebowld en Pam heeft het super gedaan ook met bowlen goed voor uit gegaan sinds de laatste keer , ze heeft van haar moedertje gewonnen .  Zo welterusten we hebben onze andere meiden even aan Face time gehad , er werd druk gepoetst  thuis  zo mag ik het graag zien .

1. Vero:
    23 februari 2014
    Hahah, super leuk om alles te lezen.. Zo te 'horen' vermaken jullie je prima. Goed dat Pam heeft gewonnen met bowlen, heb ik haar goed geleerd ;-) (kuch)

Geniet nog van jullie vakantie!!

Groet van iedereen hier!