Van Te Anau door de Nevis Valley richting Cromwell en Queenstown

12 februari 2014 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Dinsdagmorgen op tijd weggereden we gaan de Nevis Valley Track rijden en dan hopen dat we dicht bij Cromwell uitkomen. We hebben prachtige dagen gehad in Te Anau en mooie plek en prachtig weer maar het wordt tijd om verder te gaan . We moesten eerst 30 kilometer rijden om bij de track te komen , een paar kilometer voor de track kregen we een lekke band gelukkig op een vlakke weg haha , we hadden hem binnen een half uurtje verwisseld wat een team !!! De track was prachtig door de Valley heel veel rivieren gehad waar we door moesten oude plekken waar vroeger mensen goud hebben gezocht ,we hebben nog wel even gekeken of er wat voor ons was overgebleven maar helaas .We kwamen tijdens deze track 1 motorrijder en 1 auto tegen met mensen die in Dunedin wonen , We kwamen in Bannockburn uit een plaatsje dicht bij Cromwell. We hebben de band weg gebracht maar kon niet meer gemaakt worden dan maar een nieuwe kopen we moeten nog wel een poosje en dat kan niet zonder reserveband .WE hebben de auto ook schoongemaakt jeetje wat een stof , het motel was heel erg schoon maar super slechte bedden.

Woensdag morgen hebben we twee kleine tracks gedaan en kwamen in Arrotown uit , geen mooie plaats dus verder gereden naar Queenstown daar hebben we door de stad gelopen nog een cadeautje gezocht voor Pamela maar niet gevonden , ze wil een hangertje van het symbool van Nieuw Zeeland aan haar ketting maar die zijn alleen in het zilver en zij moet goudkleurig anders past dat niet bij de rest .Morgen wordt ze alweer 26 onze oudste we hebben het er veel met haar over dat ze zoveel geluk heeft gehad , ze geniet echt ! [Wij ook hoor] Nou van het shoppen verder is er niet veel terecht gekomen met een man en een dochter die allergisch voor shoppen zijn. We hebben een hamburger bij de Mac gehaald en gaan zo naar bed welterusten xxxxxx

1. Annie:
    12 februari 2014
    Dat jullie genieten kunnen we wel zien en lezen!!! Super mooi om jullie zo op de foto's te zien stralen!!!

26 jaar alweer wat gaat de tijd hard onvoorstelbaar!!
    Van harte gefeliciteerd lief vriendinnetje geniet zoveel als je kan want je hebt het zoooo verdiend!!!!

Liefs Annie en Lee en Turbo!!!