Aankomst Nieuw Zeeland

26 januari 2014 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

We zijn om 8 uur zaterdagmorgen aangekomen in Auckland daar hebben we meteen  Wi-Fi geregeld zodat we makkelijk met het thuisfront kunnen communiceren. Om half 1 vertrok ons vliegtuig richting Christchurch daar zijn we om half twee geland. Het ging allemaal super snel , de koffers waren er zo en de auto stond ook klaar. Het is wel weer even wennen links rijden haha en dan meteen in een stad maar goed het ging allemaal perfect. Meteen even wat boodschappen gedaan voor morgenochtend , toen de navi aan en richting Akaroa daar waren we om 4 uur zaterdagmiddag , we werden hartelijk ontvangen door Janet de manager van de winery . Super leuk mens erg hartelijk zoals bijna alle Nieuw Zeelanders. We zijn zaterdagavond tegen 6 uur gaan slapen tot zondagmorgen 6 uur dus weer helemaal fit !!

Vanmorgen lekker broodjes gesmeerd en koffie gedronken, Wout heeft zijn werk gedaan en wij zijn een eindje gaan lopen .Het is nu kwart voor 1 en gaan zo richting Akaroa en misschien wel onze eerste track rijden .

1. Vero:
    26 januari 2014
    Super!! Fijn dat jullie goed aan zijn gekomen, het ziet er nu al super uit daar!

Groetjes (ook van de rest van de familie) en tot het volgende reisverhaal!