Wanaka 15 en 16 Februari

16 februari 2014 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen met Pam geshopt in Wanaka ,  haar hangertje gehaald prachtig geworden en ze is er erg blij mee !! We hebben nog even in Wanaka rondgeneusd en zijn toen weer richting het huisje gegaan , het rijden aan de linkerkant gaat nu goed heb nog geen deukje gereden .Toen we terug kwamen had Wout zijn werk af en zijn we de Thomson Gorge track gereden via wijngaarden naar oude goudmijnen was mooi om te zien hoe die mensen vroeger leefden en werkten .

We zijn in de middag nog naar het Natuurreservaat Mount Aspiring gereden , het rijden door de vallei was al een belevenis en natuurlijk zag wout weer een rivier en kon hij het niet laten om er weer door te rijden maar hij schrok want hij zat bijna vast en wat moet je dan geen telefoonbereik niets je moet maar geluk hebben dat er een boer komt of een voorbijganger !!

16 Februari ,

Onze laatste dag op deze mooie plek het was vandaag 30 graden dus rustig aan gedaan heerlijk aan het meer van Wanaka gelegen . Vanavond beetje inpakken en morgen richting de West Coast ben benieuwd veel negatieve verhalen over gehoord.