Milord Sounds en track naar Walter Peak [ omgeving Te Anau ]

10 februari 2014 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Zondagmorgen vroeg weggereden  richting de Milford Sounds een verschrikkelijke weg 119 kilmeter lang met veel toeristen en bussen en langzaam rijdende auto's maar goed we waren er  tegen kwart voor 10 en konden nog mee met de nature cruise van kwart over 10 , natuurlijk kwamen we kapitein Iglo weer tegen !! Maar goed hun hadden geen kaartje en wij hadden haast om de boot te halen dus dat was waarschijnlijk ook de laatste keer dat we hun hebben gezien , de rondvaart was prachtig echt iets wat je moet hebben gezien als je in NZ bent. We waren tegen 3 uur weer terug in Te Anau en hebben heerlijk op een terras gezeten cidier biertje drinken en daarna wat gegeten het was rond de 25 graden.

Vanmorgen maandag morgen 10 februari hebben we eerst facetime contact  gehad met het thuisfront na met elkaar gekletst te hebben zijn we richting MT Nicholas station gereden en naar Walter Peak prachtige plekken je kunt Queenstown zien liggen aan de andere kant van het meer  er komen toeristen met een stoomboot of speedboot naar Walter Peak toe om te lunchen of een high tea te benutten erg gaaf , wij hebben er heerlijk koffie gedronken en toen via Mavora Lake terug gereden naar Ta Anau , het is nu kwart over 5 en gaan zo richting het dorp wat eten , morgen vertrekken we weer we gaan richting Cromwell dichtbij Queenstown.

1. Sanne Sleiderink:
    11 februari 2014
    Wat ontzettend leuk om jullie reisverhalen te lezen, wat een belevenis voor jullie. En wat een mooie foto's!! We lezen hier af en toe een stukje voor aan de groep, kunnen zij ook mee genieten;) Op de boerderij gaat alles prima hier! Groetjes van onze allemaal!!